Rc Online kurs
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Rc Online kurs

Online kurs i RCHer vil det komme oppgaver, alle kan lage egne topics og dele videoer


You are not connected. Please login or register

Kriterier, hva er bra nok?

2 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Kriterier, hva er bra nok? Empty Kriterier, hva er bra nok? 2017-02-28, 23:00

Cathrine

Cathrine
Admin

Er treff et treff?
Jeg vil si nei..

Ikke alle treff er bra treff, og noen kan være så dårlige at jeg vil ta stigen om. Dette gjelder så klart i konkurranse, da de ofte treffer  mye bedre på trening. På trening er de trygge og har mer selvtillit, men dette vil komme på konkurranse også med erfaring. Ingen bekymring Wink

Hittil på de få konkurransene jeg har deltatt på siden vår debut i september-16, har jeg ikke sett behovet med å ta stigen om. Zuki jobber som en helt for å treffe, og selv om noen av treffene ikke er helt der jeg vil ha de, så lar jeg de gå. For hennes del. Veldig viktig å se når de blir dårlige, er det fordi hunden ikke prøver eller klarer den rett og slett ikke? Noen ganger kan man komme fra situasjoner før stigen som de finner vanskelige, og dermed kan treffe dårligere selv om de gjør sitt beste. Men noe jeg ikke aksepterer er at de hopper, da får de pent ta stigen om Wink

Et perfekt treff for meg, er mellom 2 og 3 pinne som ligger i feltområdet, slik:
Kriterier, hva er bra nok? 457f6110

Zuki kan treffe der som farten opp stigen er bra, dvs at avstanden og vinkelen til oppgangen er ett på og f eks fra en tunnel.

Men Zuki treffer ofte slik:
Kriterier, hva er bra nok? Thumbn11

Og dette belønner jeg masse for, for det er jo veldig bra. Når hun har slike treff har hun oftes tre poter innenfor. Altså en frempote og to bakbein.
Men kommer det dypere er det jo enda mer jubel så klart Very Happy Og heldigvis for meg, så treffer hun jevnt som bildet over.